Registreer je nu als bezoeker en bekijk ons programma

Het in de spotlights zetten van webshops die hun logistieke proces op een vooruitstrevende manier hebben georganiseerd: dat is de reden waarom sinds 2011 het E-fulfilment event “Logistieke Webshop van het Jaar” wordt georganiseerd.

Aanmelden kan door hier te klikken.

Door de toenemende aandacht voor het onderwerp “e-commerce en logistiek” en door professionalisering van online retail in z’n algemeenheid, zullen webshops in de komende jaren op logistiek gebied fors ontwikkelen, groeien en verbeteren. Dit is ook nodig want de trend is onmiskenbaar dat de servicebeleving van de webshop steeds meer bepaald wordt door het logistieke proces dat door een online bestelling in gang wordt gezet.

Gedurende het event zullen tijdens een tweetal keynotes (GFK en UC Group) en verschillende interessante en leerzame parallelsessies (oa deeleenkoe.be, OV Store, ChannelEngine en Royal Flora Holland), toonaangevende en innoverende personen en organisaties spreken over hun succes, kansen en ontwikkelingen. Er is een kennismarkt en uiteraard zal de award voor Logistieke Webshop van het Jaar 2016 worden uitgereikt. De drie finalisten van dit jaar zijn MyMicro Group, Nespresso en Omoda. De onafhankelijke jury gaat op basis van een intensieve voorselectie en presentaties door de drie finalisten zelf, een winnaar kiezen.
impressie

Daarnaast zal dit jaar voor het eerste de award voor de `logistieke Startup Webshop van het Jaar´ worden uitgereikt. De voorselectie hiervan heeft tijdens een separaat event in juni plaatsgevonden. Uiteraard wordt ook weer bekend gemaakt wie er met de publieksprijs vandoor gaat.

Tussen alle sessies door en tijdens de ontvangstlunch en de afsluitende borrel is er natuurlijk alle gelegenheid om te netwerken en nieuwe contacten op te doen.

Datum: 22 september 2016
Lokatie: Evoluon Eindhoven
Programma: 12:00 uur – 19:00 uur

Deelname aan het event is gratis voor retailers, e-tailers en vLm-leden. Voor alle andere deelnemers zijn de kosten voor toegang €100,00 exclusief btw.

Aanmelden kan door hier te klikken.

De award “Logistieke Webshop van het Jaar” is een initiatief van Webshop Keurmerk, Delivery Match, Clear Focus Group en Events Development. De Award wordt dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt. Vorige jaar was Albert Heijn Online de winnaar.