Event 2012

De Supply Chain van Nespresso blijkt net zo sexy als ‘hun’ George

Nespresso is de winnaar geworden van de award ‘Logistieke Webshop van het Jaar 2011’. Volgens de jury toonde de koffiespecialist een goed evenwicht tussen de front-office- en back-office-organisatie.

Nespresso eist veel van zijn logistiek dienstverleners en de jury constateerde dat deze ook op hoog niveau presteren. Daarmee was Nespresso voor de jury, onder voorzitterschap van Andries van Daalen (directeur Operations van Wehkamp), de overtuigende winnaar.

De jury verkoos Nespresso boven mede-finalisten Albelli (albumprinter) en Hema na een zorgvuldig en weloverwogen beoordelings- en selectieproces. Op 25 januari 2012 werd de prijs, een sculptuur met oorkonde, overhandigd aan Christophe Jouanneau, supply chain & procurement director van Nespresso Benelux, en Frederik Desombere, transport manager Benelux.

De trotse winnaars zien de prijs als een kroon op een periode van hard werken en een aansporing om hun klanten nog beter te bedienen.

HEMA
nespresso-logo-black-1024x628
albelli-logo